2024,  EGMONT,  Po godini recenziranja,  Prema izdavaču,  Recenzije

MRAČNE IGRE – Ana Huang

Princeza Bridget von Ascheberg nikada nije mislila da će morati podrediti svoj život i snove kruni i narodu. Njezin brat bio je prvi u redu za prijestolje nakon njenog djeda no on je pronašao ljubav svog života u pučanki s kojom si ne može dozvoliti brak jer nema kraljevske krvi. Jedini logičan rezultat te situacije je da se on odrekne krune zauvijek ne razmišljajući u kakvu poziciju dovodi Bridget. Ona nije računala na tu količinu odgovornosti da postane kraljica i da se sve bitne stvari njenog života dogode u svega par mjeseci, a sve to bez prava na izbor.

U trenutku kad je saznala da postaje kraljicom, Bridget je morala sve svoje navike i stari život ostaviti u prošlosti. Tome uopće nije pomogla činjenica da se spetljala sa svojim osobnim čuvarom. Rhys Larsen se nikad nije petljao sa svojim klijentima, ali u Bridget je pronašao stvari koje još nije imao – ljubav, strast, požudu, sigurnost, sreću… Dom. I kako obznaniti svijetu da se on, običan tjelesni čuvar, zaljubio u prijestolonasljednicu? Kako izaći na kraj s dvorskim problemima, s Bridgetinim dogovorenim brakom i svima koji su protiv njih? Koliko dugo mogu skrivati svoju privlačnost?

Nisam mislila da ću tipkati ovu recenziju, ali evo me. I sad mi je baš drago što knjigama dajem druge prilike. Prije godinu dana čitala sam Mračnu ljubav ove autorice i bila mi je baš koma, ali sam čitala recenzije da su kasnije knjige puno bolje pa sam joj opet dala priliku kad je izašao naslov Mračne igre. Jako sam sretna jer mi se svidjela na kraju, puuuuno bolja od prve knjige iako je drugačija radnja i nisu isti likovi ispalo je kao da nije djelo od iste autorice.

Knjiga ima dosta dijelova gdje se preskaču veliki vremenski periodi, ali nije preteško za pohvatati. Odlični su mi elementi kraljevske obitelji, bilo mi je jako zabavno za čitati njihove protokole i ostalo, ne znam koliko se preklapa sa činjenicama iz svijeta no skroz me uvuklo u radnju. Likovi nisu dosadni zasebno dok mi zajedno malo čudno funkcioniraju. Neke spicy scene su mi bile malo cringe, nikakav preveliki minus doduše, bilo je i divnih scena i dijaloga između likova. Dajem knjizi čvrstu četvorku.