2020, Po godini recenziranja, Prema izdavaču, Recenzije, Samoizdavanje

GRAD ZVIJERI – Andrea Tomić

Radnja ove knjige odvija se u gradu kojim kraljuje Nick Raven. On je osoba koja nema povjerenja u druge jer ga je život naučio kako se, kada mu je najteže, može osloniti samo na sebe. Upravo zato on pomaže ljudima koje je život slomio i koje je društvo ostavilo na cjedilu, a zauzvrat traži da se zauvijek pridruže njegovoj bandi ili, kako ih on naziva, njegovoj drugoj obitelji. Put Gavrana ispunjen je kriminalom, drogom, alkoholom i ubojstvima.

Budući da Nick smatra grad svojim, ima puno neprijatelja, a najveću želju za osvetom svakako ima Annabelle Rose. Ona je pripadnica Škorpiona koji Nicku Ravenu žele stati na kraj pa je njezin zadatak zavesti Nicka, prikupiti neke bitne informacije, a kada mu se najviše uvuče pod kožu – uništiti ga. To joj, na početku, ne pada teško jer je naučila nositi masku i glumiti drugu osobu. Zapravo, mislim da je Annabelle najbolja glumica o kojoj sam čitala jer se stvarno dobro pretvarala.

Hoće li Annabelle provesti osvetu? Je li Nick stvarno takva osoba kakvom ga opisuju ili nije sve baš tako crno-bijelo? Koliko žrtava moraju podnijeti obje strane prije kraja?

Mislim da je najbolje da sami uzmete knjigu u svoje ruke i provjerite… 😉

Sjećam se da sam ovu knjigu krenula čitati nakon što sam ju kupila na Interliberu 2019. godine i tada mi nije bila sjela pa nisam prešla niti 50 stranica. Ponovo sam ju uzela u ruke kada smo ju Hermina, Sara i ja odabrale za djelo koje čitamo u prvoj polovici rujna u našem virtualnom, knjiškom klubu na Facebooku „Mali klub boema“.

I iskreno, knjiga mi je bila zanimljiva. Za ljubitelje Wattpad priča, radnja ove knjige kao da je pretočena s Wattpada na papir i odlično je odrađena. Za ljubitelje bandi, feministica, „zločestih dečkiju“, zabranjene ljubavi i toksičnih odnosa – ovo je pun pogodak! Također, autorica se služi divnim vokabularom, ali rekla bih i jako složenim opisima koji su mi nekada odužili čitanje jer se nisam mogla fokusirati na neke druge stvari.

U svakom slučaju, mislim da svaka knjiga ima svoju publiku pa tako ima i ova. Svakako bih još voljela naglasiti da cijenim autoričin trud jer je Andrea Tomić sama napisala roman, uredila i složila naslovnicu! Za to se svi moramo složiti da je potrebno puno truda, volje i rada… iz tog razloga zanemarujem eventualne greškice na koje sam naišla jer znam i sama kako je to kad tekst prolazim sama milijun puta. Autorici šaljem veliku podršku u pisanju i veselim se novim djelima! 😀

Tagged ,