2020, Po godini recenziranja, Prema izdavaču, Recenzije, VORTO PALABRA

DAISY JONES I ŠESTORKA – Taylor Jenkins Reid

Ajme meni, koja luda knjiga… Ne mogu vjerovati kako mi je stvarno dala dojam da ta grupa postoji (do te mjere da sam išla googlati za svaki slučaj) i koliko je, po meni, dobro napisana jer još nisam čitala knjige poput ove – pisane u obliku intervjua.

Preko intervjua s članovima benda saznajemo priču o tome kako se grupa uopće probila 1960-ih. Tinejdžeri s puno ljubavi prema glazbi, a predvodio ih je njihov glavni pjevač Billy Dunne. Paralelno pratimo i kako mlada Daisy Jones, osim što mami poglede publike zbog svoje nevjerojatne prirodne ljepote, mami i simpatije glazbenih kuća zbog odličnog glasa sve dok joj jedna ne ponudi ugovor.

No, što se dogodi kada imate tako talentiranu djevojku i bend kojem slava ne gine? Imali su zajedničkog producenta koji je zaključio kako će spoj ovih glazbenika biti genijalna odluka koja će ih katapultirati do uspjeha. Tako je i bilo tijekom 1970-ih.

Šestorka polako kreće prema vrhu sa svojim hitovima koje Billy piše o Camili. Ona u međuvremenu zatrudni pa ju Billy odluči oženiti, ali od straha od obaveza pada u vrtlog droge i alkohola iz kojeg nije tako lako izaći. I vraški se bori da pobijedi u toj bitci. No, nije samo Billy imao taj problem. Daisy je u Šestorku već došla kao ovisnica.

Iskreno, mislim da je ta strana slave jako dobro prikazana. Krenuli su s “lakšim” drogama, a završili na svemu i svačemu. Njima je droga bila lako dostupna, a novac više nije bio problem. Daisy se pred kraj već počela totalno gubiti, zaboravljati riječi od pjesama i padati u nesvijest, a njezna buntovnost i tvrdoglavost uopće nisu pridonosile boljoj situaciji. U tom trenutku znala je da je dotaknula dno.

Svemu jednom dođe kraj pa su se tako Daisy i Šestorka raspali. Sjećam se da sam pročitala rečenicu od jednog člana benda koja mi se izuzetno svidjela. Rekao je nešto kao da je to bilo poput vožnje vlakom – bio je uskočio i bilo mu je super, ali došao je do svoje stanice na kojoj mora izaći. Neću vam otkriti koji su razlozi što je grupa na vrhuncu slave odlučila ostaviti to iza sebe, za to se trebate potruditi pročitati! 🙂

Nakon što sam odgledala prije dvije godine film Bohemian Rhapsody (o grupi Queen) i Rocketman (o Eltonu Johnu) počela sam se interesirati tako za neke i dokumentarne filmove o najdražim pjevačima i grupama pa mi je ova knjiga odlično sjela. Daisy Jones i Šestorka (eng. Daisy Jones and The Six) vrlo je simpatična knjiga. Čak bih ju uvrstila u ljetno štivo, zašto ne.

Od mene imate preporuku, puno čitajte i odmorite se jer uskoro nam stiže jeseeeeeeen (JEDVA. ČEKAM.) 😊

Tagged , ,