2020, FOKUS, Po godini recenziranja, Prema izdavaču, Recenzije

HEROJ – Samantha Young

Već dugo nisam ništa osvojila na darivanjima pa ću se pohvaliti da sam ovu knjigu dobila na Fokusovom darivanju i jako me razveselila jer obožavam serijal knjiga “Dublin street” od autorice Samanthe Young pa nisam ni sumnjala da će mi se i “Heroj” svidjeti.

Alexa Holland je ambiciozna, samostalna žena koja je rano naučila da se sama mora snaći za sve što želi. Potječe iz obitelji u kojoj ju je otac ostavio i bio je stvarno loš čovjek, a mama ga je voljela više od svega, pa čak i od Alexe, i život je potratila čekajući da ju on ponovo primijeti. Alexa te stvari jako zamjera roditeljima i zato se trenutno u životu oslanja samo na sebe i uzak krug prijatelja.

Caine Carraway isto nije imao dobar početak, ali se probio u dobre vode i završio kao poznata osoba jer je u svoje trideset i tri godine samo ganjao karijeru i fokus stavio na uspjeh. I novac. I žene. On je poznati ženskaroš koji se nije imao potrebe vezati. No, ni svi ti silni novci nisu uspjeli zakopati njegovu prošlost koliko god je on to želio, a stvarno se potrudio da pobjegne od nje jer prošlost uvijek ostavlja posljedice pa ih je tako ostavila i na njemu.

Spletom okolnosti, Alexa i Caine su se upoznali i shvatili da je Alexin otac učinio veliku nepravdu Caineu i tako mu zapečatio život. Oduzeo djetinjstvo. Takvu informaciju nije lako prihvatiti, ali nakon što Alexa dobije otkaz, Caine nema druge opcije nego ju zaposliti kao svoju osobnu asistenticu jer je on bio kriv što je izgubila posao. Važno za napomenuti je da je Alexa vraški dobra u svom poslu te da ima konjske živce pred svim preprekama koje joj je Caine postavio. Ne odustaje. Tvrdoglava je.

Je li to dovoljno da se iskupi Caineu iako ona nije kriva za očeve pogreške i hoće li to dovesti do nekog novog odnosa između njih dvoje? Ako ste prije čitali Samanthu Young, znate da hoće, nećemo se lagati haha pravo pitanje je može li se Alexa nositi s Caineovom bahatom prirodom, može li preskočiti zid koji je Caine tako dugo gradio između sebe i svijeta?

E, na to pitanje se odgovor nalazi u knjizi 😀 iskreno, stvarno mi se svidjela. Volim što autorica ove knjige ima dobar smisao za humor i to je dobro pretočila u riječi, radnja je poprilično dinamična i sva ta romansa je dobro ukomponirana. Odlična priča i još jedan bravo za Samanthu Young!

Budući da je “Moja Aljaska” autorice Kristin Hannah zadnja knjiga koju sam čitala i recenzirala, ova knjiga mi je odlično sjela jer je pravo ljetno štivo, lagana je, ali nije plitka i jaaaaako vruća 😉 imate moju preporuku 🙂

Izdavač: Fokus

Tagged , ,