2020, Po godini recenziranja, Prema izdavaču, Recenzije, Znanje

VOLI NJU DIVLJU – Atticus

Recenziju ću započeti sljedećim citatom jer mislim da je u potpunosti istinit ⬇️

Nemam baš puno toga za reći, ali mogu vam od srca preporučiti ovu knjigu. Dakle, sve što piše u njoj su činjenice. Riječi te baš potiču na razmišljanje i tjeraju te da osjećaš ono što čitaš, a mislim da to nije lako postići. Čovječe, kolika je moć pisanja… Pogotovo kada i tako kratkim pjesmama Atticus uspijeva dočarati ono što mi ne možemo izreći jer ne pronalazimo odgovarajuće riječi.

Atticus je anonimni autor koji se proslavio na Instagramu, a kasnije je izdao dvije pjesničke zbirke “Love Her Wild” (nama je Znanje prevelo kao “Voli nju divlju”) i “The Dark Between Stars”. Mislim da nam Znanje definitivno duguje i prijevod druge knjige.

Kolegice s blogova Dva boema i Vremenski putnik složile su se sa mnom kako bi “Voli nju divlju” trebala biti knjiga za naš treći susret u virtualnom knjiškom klubu kojeg vodimo preko Facebook grupe – Mali klub boema. Tamo čitamo knjigu ili dvije mjesečno i raspravljamo o pročitanom, dijelimo lijepa (a i ne tako lijepa po potrebi) iskustva, citate i slike. Važno je napomenuti kako ništa nije obavezno, ali za aktivne članove ipak smo spremile mala iznenađenja u dogovoru s našim izdavačima. Ima još mjesta, a učlaniti se možete ovdje.

Neovisno o tome u kojoj se životnoj fazi nalazite, mislim da će vas Atticusove riječi podsjetiti na prošlost, sadašnjost i budućnost. Podsjetit će vas koliko vrijedite i koliko puno zaslužujete i ne mislim da je knjiga pisana samo za žene nego i za muškarce – bilo bi odlično kada biste svoje bolje polovice nagovorili na čitanje jer mislim da bi i njima dobro došlo. Ma, eto, predivne su pjesme, nema tu previše mudrovanja.

Knjiga “Voli nju divlju” oduševila me. Nisam znala da volim poeziju dok ovo nisam uzela u ruke. Iskreno, mislila sam da je Rupi Kaur jednostavno precijenjena, a zapravo joj nikada nisam dala priliku i mogu vam reći da stvarno namjeravam nabaviti njezine knjige bez obzira na cijenu i bez obzira na to jesu li prevedene varijante ili ih čitam na engleskom jer je i naš jezik poseban.

Šaljem preporuku, uživajte u čitanju ako ju odlučite uzeti u ruke 😀

Tagged , , ,