2020, Po godini recenziranja, Prema izdavaču, Recenzije, Samoizdavanje

DODIR ZVIJERI – Inna Moore

Bit ću iskrena, ovo mi nije prvi put da sam se susrela s knjigom ove mlade hrvatske autorice, ali njena prva knjiga, „Voajer“ mi nekako nije sjela dovoljno da napišem recenziju. Nekoliko mjeseci kasnije Inna mi se javila i poslala svoj novitet za koji se zalagala kako je to možda nešto najzrelije iz njene tipkovnice (pera, jel’) i moram priznati da je bila u pravu.

Hunter i Allegra su glavni likovi ove priče. Ona je živjela kako je znala, a on je odjednom došao i napravio pomutnju u njezinoj rutini, kako kod ostalih građana, tako i kod nje. Ovo je priča o jednom dugom prijateljstvu, zapravo, može li se to nazvati prijateljstvom? Znate ono, kada imate prijatelja iz osnovne škole s kojim se ne čujete nekih dvadeset godina pa se odjednom sretnete i krenete od kuda ste stali? Ajmo reći da su Hunter i Allegra tako nekako funkcionirali plus Hunterova hladnoća i stalno odbijanje haha 🙂

Sad ću nabaciti jednu klišej frazu – život ih nije mazio i svaki se borio sa svojim osobnim demonima. Mislim da se tu svi možemo pronaći jer svatko od nas nosi neki svoj križ, a svakome je njegov križ najteži, zar ne? Tako je i Allegra (Bože, kako joj obožavam ime) prošla kroz sito i rešeto, kroz puno boli i usamljenosti, a usudim se reći i manipulacija tijekom života. Hunter nije prošao ništa bolje, samo što se on ogradio puno više nego Allegra – njegovi zidovi bili su viši od Allegrinih i mislim da ih je to cijelo vrijeme i kočilo u nekim aspektima.

Postoje stvari koje se ne mogu izbjeći i od kojih se ne može pobjeći, možemo se samo suočiti s njima, ali smo svjesni da one ostavljaju itekakav trag na nama. Isto su doživjeli i Hunter i Allegra, svaki je nosio svoje ožiljke i rane i sam ih previjao, no, nekada je lakše u dvoje. Nekada ljudi trebaju društvo i trebaju jedni druge kako bi se izvukli iz teških situacija, ali opet je bitno dopustiti samom sebi tražiti pomoć. Naša protagonistica u ovoj knjizi hrabro se borila protiv Zvijeri koju je život stvorio od Huntera i mislim da se dobro izborila. Ako čak i malo poznajete ovu autoricu, znate da je nevjerojatna romantičarka, barem ju ja tako doživljavam, pa samim time i njen rad mora završiti dobro što je opet odlično za nas ljubitelje ljubavnih priča.

Ako ste se ikad pitali biste li se trebali okušati u ovom žanru ili ovoj autorici, kažem vam jedno veliko DA. Knjige uopće nisu skupe (i to s poštarinom!), žena-zmaj stalno baca neke akcije i mislim da se svakako isplati, a njezina djela vrjednija su od te simbolične cijene koju platite. Između ostalog, za sve one koji možda vole više čitati u e-obliku, njezine priče dostupne su i preko Wattpad platforme. Njezin profil možete pronaći ovdje, a njezinu Facebook stranicu ovdje.

Voajer je slatka priča i sjećam je se kao takvu, ali Dodir zvijeri ima dubinu koju sam trebala od Inne. I vjerujte mi da ćete ju dobiti ovom knjigom, šaljem preporuku! 😀

Tagged ,

4 thoughts on “DODIR ZVIJERI – Inna Moore